Sony WF-1000XM3 (Zwart)

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WF-1000XM3 (Zwart) Review

Pimmetjuuh 2 december 2019, 158 views Product gekocht

Sony WF-1000XM3 (Zwart)

Prima oortjes, alleen niet waterdicht. Voor toelichting raad ik aan de volledige review te lezen.

Pluspunten

• Noise cancelling
  • Geluidskwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Veel opties in software
  • Ondanks de grootte niet lelijk.

Minpunten

• Groot
  • Een beetje zwaar, niet perse onconfortabel
  • Niet waterdicht
  • Grote krasgevoelige opbergcase

Na deze oortjes een week gebruikt te hebben, heb ik ze toch weer teruggebracht. Het zijn fantastische oortjes, maar het gebrek aan waterdichtheid vond ik voor de prijs toch erg jammer. Ik heb ze toch gekocht omdat ze in de aanbieding waren (€188). Vooral omdat ik veel op de fiets zit, en we tenslotte in Nederland leven waar het niet altijd even droog is, beptrapte ik mezelf toch steeds weer op het druk maken over of de oortjes deze paar druppeltjes wel aankunnen.

De noise cancelling, windruis reductie en geluidskwaliteit zijn fantastisch. De app biedt veel mogelijkheden om ze aan te passen, zowel de sterkte van de noise cancelling, tot het automatisch aanpassen aan je omgeving (stilstaand, lopend, rennend of openbaar vervoer). Natuurlijk is er ook een equalizer in verwerkt.

Bovendien kun je er vanaf de laatste update ook voor kiezen om het volume aan te passen via een van de touch sensoren op beide oortjes.

Jammer genoeg merkte ik op de fiets ook dat ze langzaam maar zeker uit mn oren trilde door het oneven wegdek (van die diagonale klinkers), ook de grootte van de oplaadcase had ik me op verkeken. Hij is nét te groot om comfortabel in je broekzak te passen in combinatie met een sleutelbos met zo'n 5 sleutels en een pashoudertje. Op het koperkleurige dekseltje zaten al erg snel kleine krasjes. Ook is hij net te groot voor dat kleine vakje in je broekzak die ik nooit iemand heb zien gebruiken.

TLDR:

Fantastisch set draadloze oortjes als je de grootte van de oplaadcase en het gebrek van waterdichtheid niet erg vindt.

Bedankt voor het lezen van de review!

Heb jij ook een Sony WF-1000XM3 (Zwart)?

Meer advertenties