1 review

M-Audio M-Track 2x2

M-Audio M-Track 2x2 Review

Officialbamm 2 december 2019, laatste update op 2 december 2019, 66 views Product gekocht

M-Audio M-Track 2x2

Stabiel apparaat met stevige knoppen. De main volume voelt goed aan. Gebruik hem voor de rest alleen voor audio en een mic. Niks bijzonders op gevallen. Kan goed mijn 250 ohm aansturen. Zie uitgebreide review betreft matige drivers.

Pluspunten

• solide build
  • Goede knoppen
  • Veel IO achterop het apparaat
  • USB-C aansluiting

Minpunten

• Slechte drivers

Na anderhalf jaar begint de drivers wat kuren te vertonen. Soms als ik Windows op start ziet hij het apparaat wel, maar wil hij er geen audio over heen sturen.
Ook de mic ziet hij niet.

Na een paar keer opnieuw installeren werkt hij nog steeds niet lekker. Aardig irritant.

Windows even opnieuw geïnstalleerd lijkt wel te werken, maar de vraag is dan natuurlijk hoelang dat zo blijft.

Bij Linux 0 problemen i.c.m. pulseaudio.

EDIT:
Onder windows blijft hij instabiel. Maar bij mij lag voornamelijk het probleem bij de 'sample rate'. Bij Windows moet hij staan op '44100hz' in mijn geval.

Heb jij ook een M-Audio M-Track 2x2?