Sony Cyber-shot RX100 VII Zwart

Specificaties 20,1MP • Ultra HD filmen • 8x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Sony Cyber-shot RX100 VII Zwart Review

AnoukbommerNewbie 30 november 2019, laatste update op 30 november 2019, 75 views Product geleend

Sony Cyber-shot RX100 VII Zwart

Zeer kwalitatieve, lichtgewicht compactcamera - perfect voor verschillende doeleinden!

Pluspunten

• Beeld en video kwaliteit
  • Groothoeklens
  • Compact en lichtgewicht

Minpunten

• Uitgebreide mogelijkheden vraagt tijd en uitleg

Snelheid en automatiek Score: 5
Batterijduur Score: 5
Uitbreidbaarheid Score: 4
Ik ben een thru-hiker en wandel de volledige lengte van Nieuw Zeeland. Dit is een avontuur van 3000KM per voet. Voor mijn vertrek was ik op zoek naar een compacte en lichtgewicht camera met hoogwaardige foto en video/vlog kwaliteit om de prachtige natuur van Nieuw-Zeeland en mijn avonturen vast te leggen. De SonyRX100M7 is de perfecte keuze en overstijgt al mijn verwachtingen. Beweging van mens en dier leg ik snel en gemakkelijk vast dankzij de snelle auto focus met wel 90 opnames per seconde(allemaal haarscherp!) en geeft heel leuk beeldmateriaal. De groothoek van het apparaat en de kwaliteit van nachtopnames is opvallend en onderscheidt deze camera van vele andere als je het mij vraagt. De video kwaliteit is beter dan ik van te voren had verwacht en dat is mede te danken aan de Eye Autofocus en het feit dat je een externe microfoon kan aanlsuiten ondanks het zeer kleine apparaat. Aan alle kanten ben ik blij met mijn camerakeuze, de camera geschikt voor ieder reisavontuur!

Heb jij ook een Sony Cyber-shot RX100 VII Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht