Sapphire Radeon X1800 XL 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI) Review

SoeperKees 9 maart 2006, 170 views

Sapphire Radeon X1800 XL 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI)

Pluspunten

• Geluidsproductie

Minpunten

• Grote kaart
  • Extra stroom was moeilijk te bevestigen

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb sindskort een nieuwe pc met daar in dus de Sapphire 1800XL.

Hij komt in een mooi verpakte doos en alles zit er op en er aan. Over de inhoud kan ik gewoon niet klagen. Dat is verder prima in orde.

Toen ik de kaar voor de eerste keer beet pakte schrok ik toch wel over het gewicht. Het is een forse kaart zowel in gewicht als in afmeting.

Wat erg moeilijk bleek is de aansluiting voor de extra stroom, de kaart heeft toch wel een redelijkje afmeting en dat maakte het aansluiten niet gemakkelijker.

De prestaties zijn voor de rest prima te noemen, in HL2 heb ik alles aan en op het hoogst en speel het op een resolutie van 1600x1200 zonder moeite.

Heb jij ook een Sapphire Radeon X1800 XL 256MB DDR3 (PCI-e, 2xDVI)?