Sitecom WL-113 (54Mbps, USB) Review

fvharenNewbie 9 maart 2006, 396 views

Sitecom WL-113 (54Mbps, USB)

Pluspunten

• als het eenmaal werkt dan is het bereik en signaal prima

Minpunten

• configuratie voor ad-hoc verbinding problematisch

Het blijkt erg lastig te zijn om een ad-hoc verbinding te creeeren tussen mijn laptop en een desktop pc. Vaak lukt het niet eens om een verbinding te krijgen, andere keer lukt het wel maar blijkt het onmogelijk om de internetverbinding te sharen. Erg gebruikersonvriendelijk naar mijn mening, zeker geen plug and play. Ik heb hem een maand in gebruik me de bedoeling om eenvoudig connectie te leggen tussen mijn laptop met andere pc's

Heb jij ook een Sitecom WL-113 (54Mbps, USB)?