Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD Review

IcEyG 9 maart 2006, 352 views

Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD

Pluspunten

• Koelt Goed
  • NVidia drivers
  • TV-OUT
  • En natuurlijk mooie graphics

Minpunten

• Zonder SmartDoctor is hij erg luidruchtig
  • 128mb is niet veel

Drivers en compatibiliteit Score: 4
Als je ongeveer 150 euro heb en een AGP kaart zoekt om daar perfect op te gamen heb je aan deze een ijzersterke.

Ik ben het er meeeens dat hij aardig luidruchtig is maar eigenlijk ook weer niet. Het is namelijk wel een must dat je SmartDocter installeert. Als je dat gedaan heb en een beetje goeie airflow heb kan je met smartcool een heel eind komen.

Ik heb net als iedereen lopen twijfelen tussen de 6600GT en de Radeon 1600XT. Nou gebruik ik vaak mij TV-Out dus viel voor mij de Radeon al af. De 6600GT is daarintegen een stuk sneller en heeft GDD3 geheugen. Maar als je de benchmarks bekijkt zie je al gauw dat de 6800 chip veel beter presteert.

Ik heb hem getest op een:

P4 2,8 AsusMobo 1024G
Celeron 2,4 AsrockMobo 512MB

Heb jij ook een Asus GeForce 6800 128MB DDR (AGP, DVI), V9999/TD?