Call of Duty: Modern Warfare (2019), Windows Review

p0wnisher 5 november 2019, laatste update op 6 november 2019, 407 views Product gekocht

Call of Duty: Modern Warfare (2019), Windows

Een modern warfare fan word met deze nieuwe modern warfare niet zo happy als verwacht

Pluspunten

• Campaign mode met een super verhaal
  • Graphics
  • Super geluid
  • Cpt Price

Minpunten

• Spec ops
  • Spec ops Classics
  • Multiplayer

Gameplay Score: 2
Beeld Score: 5
Geluid Score: 3
Besturing Score: 4
Replaywaarde Score: 1
Stabiliteit Score: 1
Bij veel van ons loopt het geluid achter met het beeld. *Filmpjes*
Spec ops modus is waardeloos helemaal in vergelijking met modern warfare 2.
De spec ops neemt het verhaal over en is gewoon super slecht gedaan, dit is duidelijk nog niet af en afgeraffeld om het op de markt te brengen.

Multiplayer modus is ook heel duidelijk nog niet af.

na dat de installatie klaar is en je start het spel op gaat hij van uit je menu de shader installeren, waarom gebeurt dit niet tijdens de installatie ?~

Ik geef de campagne een 7.
De rest is ruk, persoonlijk zou ik wachten tot de game in de uitverkoop gaat of via humblebundle...

Een modern warfare fan word met deze nieuwe modern warfare gewoon hard in ze b*k gesp**gt

Heb jij ook een Call of Duty: Modern Warfare (2019), Windows?

Dit is niet echt een review maar meer een rant als je 't mij vraagt... :?
Een gewaarschuwd mens telt voor twee, ik hou het zo kort omdat de campaign mode zo super tof is dat ik geen spoilers ga geven.
Waar heb je het gekocht, ik vind alleen via de officiële website. En wat heb je er voor betaald ?
Kun je ook onderbouwen wat je zo slecht vind aan de multiplayer?
@jcj1982 heb hem gekocht via blizzard, maar er worden ook goedkopen keys aangeboden die mensen kregen bij het kopen van nieuwe hardware.

@Cuqebaqer Ja dat het zo gebrekkig is, co-op zijn maar 4 maps en het zijn waves en niet egt missies zoals je had in MW2 die episch waren met de 1 , 2 of 3 star ranking.
Multiplayer zijn vrij weinig modus voor, heel veel campers en waar ik van schrok aimbot 100 om 1.
spawn killers door het gebrekkigen spawn systeem, voorbeeld in MW2 zodra je begon kon je met je granade launcher kills maken, dit kan ik MW2019 de hele game door.
matchmaking voor co-op kon soms er lang duren, ik mis egt heel veel in deze game * ik vergelijk het met mw2* wat ook mag lijkt mij.

Met vrienden online spelen is oke maar mw2 was gewoon weg veel leuker.
Wat veel mensen hadden met Ghost recon dat ze vonden dat deze nog niet klaar was heb ik heel duidelijk met deze game. terwijl ik Ghost recon wel weer als leuk heb ervaren.

Ook in ghost recon had je de chineese hacker's die dan 30 tot 45 min op je account konden spelen, dit zag je bij profiel selecteren dat er opeens nieuwe characters waren aangemaakt, en aimbot had je ook early in dit spel maar al met al is dit spel gewoon veel leuker en beter dan MW.
MW zal helaas nooit meer worden zoals het was, de campaign van deze game is wel heel gaaf, maar kort.
De modes zijn al wel geüpdatet en buiten prop hunt zit elke mode erin. Verder nog geen aimbot gezien gelukkig. Verder duurt matchmaking soms wel lang maar nooit bij tdm of gw. Spawn killing en weapon balancing zijn ze al aan het patchen. Mijn vorige cod was ww2 en dan is dit toch 100x beter.
oke zijn er dedicated servers.

Ik wil namelijk mijn eigen favoriete server kunnen vinden als deze er zou zijn. willekeurig in een server gedropt worden is gewoon niet leuk.
Nog niet. Helaas, maar de Modernwarfare 2 had dit wel dus hoop dat wij dit ook mogen verwachten.