Call of Duty: Modern Warfare (2019), Windows Review

Bart385 28 oktober 2019, laatste update op 28 oktober 2019, 568 views Product gekocht

Call of Duty: Modern Warfare (2019), Windows

Eindelijk weer een typische Call of duty game, lekker snel en veel actie. Maar nog wel veel kinderfouten op het moment

Pluspunten

• Hele indrukwekkende campaign
  • Multiplayer is leuk
  • Spec ops
  • levelings systeem
  • Graphics
  • Nogmaals hele indrukwekkende campaign
  • Geluid

Minpunten

• Spec ops is echt lastig net iets te als je het mij vraagt
  • Veel campers maar t blijft call of duty
  • Pc heeft het soms toch wel moeilijk vooral in de campaign maar dit zijn kinderfoutjes

Gameplay Score: 5
Beeld Score: 5
Geluid Score: 4
Besturing Score: 5
Replaywaarde Score: 5
Stabiliteit Score: 4
Call of duty Modern warfare is een nieuwe versie van de modern warfare die al bijna 10 jaar geleden uitkwam.

Systeem waar ik het op speel:
i7 8700K
MSI GTX 1070 gaming X
16 GB 3200MHz

Singleplayer
Hiermee hadden de makers wat te overtreffen.
Qua campaign is dit heel goed gelukt, de campaign is net op het randje of het maatschappelijk nog acceptabel is maar het is wel een goed beeld van realiteit.
Het geeft je ook wat om over na te denken want ipv dat er grote mannen met nog grotere wapens op je staan schieten. Zijn er nu gewone burgers en vijanden die lijken op burgers en je zo proberen neer te halen.
Ook is captain Price terug dit is een altijd een pluspunt.
Campaign is dus een grote pluspunt bij mij.

Multiplayer
Ja call of duty multiplayer blijft altijd een beetje een call of duty multiplayer. Als je in een leuke lobby komt heb je een leuke match en kan je het echt naar je zin hebben. Maar helaas komt het ook voor dat je in een lobby komt vol met mensen die met een groot wapen in de hoek gaan zitten en daar niet meer uit komen.
Leveling is wel erg verbeterd.

Spec Ops;
Spec ops is ook een nieuw leven in geblazen het is erg uitdagend misschien zelfs een beetje te uitdagend op sommige momenten maar dat is een persoonlijk iets.

Kwaliteit
Textures van de game zijn erg mooi je merkt echt dat dit niet te vergelijken is met een game van een paar jaar terug.
Wat mij vooral opviel is dat de audio er erg op vooruit is gegaan dit jaar wat ik een groot pluspunt vind.

Conclusie:
Is dit voor mij waar voor mn geld geweest?
Ja, ik vind het een leuk spel met zeker leuke mogelijkheden als de kleine foutjes worden gefixed. Hiervoor zullen de developers echt moeten luisteren naar de community.
Maar in het einde is deze game het zeker wel waard voor mij.

Heb jij ook een Call of Duty: Modern Warfare (2019), Windows?

Zie je een mogelijkheid om je review wat rijker maken en beter te onderbouwen?
Waar heb je het spel gekocht, ik vind het alleen via de officiële website :( en wat heb je er voor betaald ?
Officiele website dus de normale prijs
is er ook dedicated servers?
of kom random in een server.

[Reactie gewijzigd door isman op 7 november 2019 20:49]

Als je multiplayer doet kom je random in een server terecht
oke vette MIN punt dus jammer thanks!!

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen