Samsung Galaxy Tab S5e WiFi (6GB ram) 128GB Zwart

Specificaties 10,5" • 2560x1600 (WQXGA) • 128GB • Android 9.0 - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy Tab S5e WiFi (6GB ram) 128GB Zwart Review

Not_Disclosed 7 oktober 2019, 139 views Product gekocht

Samsung Galaxy Tab S5e WiFi (6GB ram) 128GB Zwart

Mooie tablet met een zeer slechte ondersteuning. Updates die 4 maanden achterlopen zijn reden genoeg om deze tablet af te raden.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Dun

Minpunten

• Slechte update ondersteuning
  • Dus onveilig

Ik heb deze tablet al een paar maanden in huis. Eigenlijk ben ik best tevreden met de meeste eigenschappen van de tablet. Maar er is één eigenschap waar ik niet blij van word. Het gebrek aan security updates valt me zeer zwaar tegen. Ik had meer verwacht van een bedrijf als Samsung. Op 7 oktober is de laatste security update is nog steeds van 1 juni 2019. Al ruim vier maanden geen security updates is ronduit een wanprestatie. Zeker voor een apparaat dat net een half jaar oud is. En dit is echt geen tablet aan de onderkant van de markt (wat op zich ook al geen excuus is).

Op dit moment raad ik iedereen af deze tablet aan te schaffen.

Heb jij ook een Samsung Galaxy Tab S5e WiFi (6GB ram) 128GB Zwart?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht