Fossil Gen 5 The Carlyle HR Black Silicone Zwart (Zwart)

Fossil Gen 5 The Carlyle HR Black Silicone Zwart (Zwart) Review

youpie25Newbie 7 oktober 2019, 79 views Product geleend

Fossil Gen 5 The Carlyle HR Black Silicone Zwart (Zwart)

Aaridg horolge, mooi design, maar weinig onderscheidend van andere smartwatches

Pluspunten

• Design
  • Apps
  • GPS

Minpunten

• Accuduur
  • Gebruiksaanwijzing

Om te beginnen: het horloge is super mooi, strak design, mooi diep zwart, mooie band. Het design is wat mij betreft helemaal af De installatie gaat in eerste instantie vrij soepel, echter, het horolge verliest vaak de connectie met de telefoon (iPhone/WearOS) terwijl deze er naast ligt. Pas na een derde reset lijkt de verbinding stabiel Ook het deisgn in het horloge is mooi, mooie wijzerplaten, handige navigatie, maar niet heel verschillend van eerder smartwatches die ik heb gedragen. Het geluid is prima, maar ook niet heel veel anders dan eerdere smartwatches. Kortom, het is allemaal ok, maar naar mijn idee geen verbetering ten opzichte van bestaande horloges Maar dan: fossil claimt een langere batterijduur te hebben, daar was ik naar op zoek, ik doe vaak duurlopen (3-4 uur) met hardlopen, en zocht een mooie smartwatch (geen puur sporthorloge) die een langere batterijduur heeft. Helaas is de claim van de langere batterijduur onterecht. Ja, als je het horloge in de stand "time only" zet, en het dus een gewoon horloge is, gaat de batterij beduidend langer mee, maar bij normaal gebruik is de batterijduur net zo goed (of slecht) als de bestaande smartwatches. Tijdens het hardlopen heb ik de GPS en hartslagmeter gebruikt, GPS werkt prima, echter, de hartslagmeter wijkt behoorlijk af van de mijn hartslagmeter om mijn middel, waar ik toch wat meer vertrouwen in heb. Ik heb helaas geen gebruik kunnen maken van de opslag van de Fossil, de gebruiksaanwijzing is zo summier dat er niks over wordt vermeld. Er is geen uitgebreide handleiding, zelfs niet te downloaden. Op de site van Fossil staat een Q&A maar daar staat deze vraag niet bij. Ik vind het jammer dat je zo veel moeite moet doen om te achterhalen hoe je het horloge kan gebruiken. Nog een gemiste kans van Fossil vind ik persoonlijk

Heb jij ook een Fossil Gen 5 The Carlyle HR Black Silicone Zwart (Zwart)?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht