Creative Fatal1ty Gaming Headset - Reviews

Creative Fatal1ty Gaming Headset Review

prekz 20 mei 2010, laatste update op 28 mei 2010, 751 views

Creative Fatal1ty Gaming Headset

Pluspunten

• Goed geluid
  • Drivers

Minpunten

• Je hoort net niet alles

Ik heb deze headset ongeveer 2 jaar geleden gekocht, dat was meteen ook de tijd dat ik serieus begon met gamen.

Voor spellen als call of duty 2 is dit een geweldige headset en je hoord er genoeg mee. Uiteindelijk heb ik wat mogen spelen met andere headsets die beter maar ook duurder waren, het heeft daarom lang geduurt voordat ik eindelijk een andere heb gekocht.

Puur en alleen omdat deze headset zo goed was voor waar ik hem voor nodig had.

Heb jij ook een Creative Fatal1ty Gaming Headset?