Sweex ST010 Review

wpverbeek 1 maart 2006, 298 views

Sweex ST010

Pluspunten

• Niet zwaar
  • Plug en Play

Minpunten

• Passen alleen kleine harde schijven in

Ik wilde in mijn Harddiskcase een harde schijf zetten die 12,7 mm hoog was, deze paste echter niet in de behuizing, hoewel ze mij in de winkel uitdrukkelijk meldde dat dit wel zou passen. Ik ben thuis een beetje met een vijl, karton en een nijptang aan de slag gegaan. Ik heb wat dingen weggevreest waardoor hij nu wel past. Het is handig eerst even te kijken wat de hoogte van je harde schijf is. De harde schijf is zeker niet zwaar, maar toch is de behuizing redelijk robuust. De USB-kabel die erbij zit, die 2 aansluitingen heeft, is nogal kort. Het was handig geweest van Sweex als ze een wat langere kabel erbij hadden gegeven, nu moet je harde schijf zo ongeveer achter de kast van je computer liggen.

Heb jij ook een Sweex ST010?