Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty) Review

TheLunatic 19 mei 2010, laatste update op 19 mei 2010, 1.158 views

Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)

Pluspunten

• goedkoop
  • compleet

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • pianolak
  • geen windows-toetsen

Dit toetsenbord aangeschaft voor gebruik in de huiskamer, met mijn HTPC. Het doet zijn werk prima, daar is niks van te zeggen, maar ik had iets meer kwaliteit verwacht van Logitech. Het bord voelt erg 'plastic' aan, is erg licht. Het is afgewerkt met pianolak, erg vettevingergevoelig, en omdat het op plastic gespoten is oogt het niet mooi vlak.

Het mousepad is erg klein, maar tot op heden valt het me alles mee qua bruikbaarheid; het werkt prima.

Jammer dat op het toetsenbord een Windows-raampje-toets ontbreekt, maar mogelijk kan ik de toets die daarvoor in de plaats zit dezelfde functionaliteit toewijzen, daar heb ik me nog niet in verdiept. Standaard werkt het iig niet, maar het is tenslotte ook bedoeld voor de PS3 en niet voor de PC.

Heb jij ook een Logitech Cordless Mediaboard Pro (Qwerty)?

er zitten toch geen windows toetsen op omdat hij eigenlijk puur voor de PS3 gemaakt is?
(ik gebruik hem zelf ook op mn HTPC)
Lees bijv de review van Havvie over hetzelfde toetsenbord. Jij mag dan tevreden zijn met je review. Ik vind het geen review maar een karige opsomming van subjectieve meningen.
wat een gezeur altijd over de reviewkwaliteit. Wees blij dat iemand de moeite neemt om zijn ervaring hier neer te zetten.
Ctrl + Esc doet hetzelfde als de windows toets
Niet helemaal: Raampje+E voor Verkenner en dat soort dingen, dat werkt daar niet mee.
Waarom moet een review altijd ellenlang zijn en beschrijven hoe de doos eruitziet en hoeveel folie er omheen zat? Ik vertel toch hoe het ding aanvoelt en werkt, dat is toch alles wat van belang is?

Serieus, leg me eens uit: wat had je hier nog meer bij verwacht?