Sony KD-55AG9 Zwart

Specificaties 55" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Sony KD-55AG9 Zwart Review

arjan104Newbie 10 juli 2019, laatste update op 12 juli 2019, 574 views Product gekocht

Sony KD-55AG9 Zwart

We zijn erg onder de indruk van de beeld en geluids kwaliteit van deze TV. Sony heeft een flinke stap in ontwikkeling gemaakt. De installatie was erg simpel, HDMI kabel erin en zeer eenvoudig te installeren. Beeld kwaliteit is ultiem scherp

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Installatie gemak
  • Voorkeur toetsen Netflix en Google Play

Minpunten

• design afstandbediening

Inbrandgevoeligheid Score: 4
We zijn erg onder de indruk van de beeld en geluids kwaliteit van deze TV. Sony heeft een flinke stap in ontwikkeling gemaakt als je deze TV vergelijkt met onze huidige Sony Bravia van 7 jaar oud! De installatie was erg simpel, HDMI kabel erin en na het doorlopen van een paar simpele stappen in het installatie menu, werkt alles. Beeld kwaliteit is ultiem scherp, warm en dan hebben we nog niet eens de kans gehad om het te beoordelen in 4k kwaliteit. Dus de performance kan nog beter! Ik heb dan ook meteen KPN gebeld om mijn abonnement uit te breiden met een 4k pakket, zeker doen! als je deze TV aanschaft. We zijn ook onder de indruk van het geluid, bij veel TV's is dit vaak teleurstellend en heb je al snel een home cinema set nodig om de opitmale beleving te krijgen. Deze TV heeft al een top set ingebouwd, dus ook zonder een home cinema set heb je een super sound te pakken. Nieuw zijn ook de Netflix en Google play druktoetsen op de afstand bediening, erg handig! Je ziet duidelijk dat Netflix en Sony hebben samengewerkt om Netflix zo optimaal mogelijk weer te geven op de TV. Je kunt het scherm van de TV instellen op bioscoop weergave en dan heb je een schermvullend beeld. Erg gaaf voor het kijken van Netflix films en series. Sony heeft het design ook strak aangepakt, geen lelijke logo vermeldingen meer, maar een strakke zwarte kleur met een subtiele aan/uit verlichting en logo vermelding. Wat je natuurlijk mag verwachten van een Sony TV, is dat deze optimaal geschikt is voor Playstation! En dat klopt volledig. Met een zeer scherp en warm beeldscherm vullend beeld, haal je nog meer uit de spelbeleving. We zijn dan ook meer dan tevreden met deze TV!

Heb jij ook een Sony KD-55AG9 Zwart?