Specificaties zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Pioneer SE-MJ5 (Zwart) Review

depeje 11 mei 2010, laatste update op 11 mei 2010, 470 views

Pioneer SE-MJ5 (Zwart)

Pluspunten

• Geluid voldoet
  • Groot genoeg

Minpunten

• Ontwerpfouten

In het begin was dit een product dat voldeed aan alle verwachtingen voor die prijs. Wat ik bij de aankoop nog niet wist, was dat de uitschuivende delen zo dun waren dat die de gebruikelijke buiging niet lang aan zouden kunnen. Deze plastic onderdelen hebben het dan na een paar maanden ook begeven. Ik raad deze hoofdtelefoon dan ook enkel aan aan mensen met bovengemiddeld kleine hoofden.

Als kers op de taart werd de hoofdtelefoon in mijn lokale fnac-winkel geweigerd voor garantie omdat hij kapot is... Garantievoorwaarden zijn ook bijzonder moeilijk te vinden voor pioneer producten heb ik gemerkt. Op mijn eerste contact met het supprt team enkele weken geleden heb ik nog geen reactie gekregen.

Bij een positieve afloop laat ik nog iets weten.

Heb jij ook een Pioneer SE-MJ5 (Zwart)?

hahaha :P