Fossil Sport Zwart (Blauw)

Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Fossil Sport Zwart (Blauw) Review

roelvdk 11 juni 2019, 262 views Product gekocht

Fossil Sport Zwart (Blauw)

Prima sporthorloge, leuke nieuwe features en betere batterijduur.

Pluspunten

• Mooi en stijlvol
  • Lichtgewicht
  • Snel
  • Kunststof bandje
  • Waterdicht
  • Batterij gaat langer mee dan bij zijn voorganger

Minpunten

• Scherm aan kleine kant
  • Sommige features laten te wensen over

Sinds enkele dagen dit sporthorloge in bezit. Ik heb er 10 km mee hardgelopen en ik ben best enthousiast, op enkele verbeter punten na...

Laat ik beginnen met de pluspunten van dit horloge;
- Mooi en stijlvol
- Lichtgewicht
- Snel
- Kunststof bandje wat je gemakkelijk schoon kunt maken
- Waterdicht
- Batterij gaat langer mee dan bij zijn voorganger mer de 2100 processor

Nadelen;
- Scherm wat aan de kleine kant
- Features voor echte hardloop fanaten laten wat te wensen over.

Als hardloper wil ik graag mijn resultaten op Strava kunnen posten. Dit is gelukt door de Strava app op het toestel te installeren. Zodoende wordt alles netjes bijgehouden en na de workout wordt dit netjes ge-upload naar Strava. Nadeel is echter dat de Strava app slechts één dataveld kan laten zien (evt aangevuld met de verstreken tijd). Dit voldoet niet aan mijn wensen want ik wil graag 4 datavelden zien tijdens het hardlopen (tijd, snelheid, afstand en hartslag). Met de Google Fit app (die standaard op deze Fossil aanwezig is) kun je WEL deze velden zichtbaar maken. Daarmee is het opgelost, zou je zeggen.... Het nadeel van de Google Fit app is dat de data niet gesynchroniseerd wordt naar Strava. Dit is niet direct iets waar Fossil iets aan kan doen, maar dat zou wel mijn keuze beïnvloeden in de overweging welke sportswatch ik zou willen aanschaffen. Maar buiten bovenstaand issue (wat mogelijk met een software update kan worden verholpen) is het een prima horloge dat er bijzonder prettig oogt en over voldoende mogelijkheden en apps beschikt.
Wat verder nieuw is bij dit horloge (tov de vorige generatie) is dat je het scherm "altijd aan" kunt laten staan, en bij sommige wijzerplaten blijft dan de seconde wijzer doorlopen. Dit ziet net wat meer "Premium" uit. Mocht je horloge bijna leeg zijn, is het bij deze versie nieuw dat dat toch nog de tijd zichtbaar blijft gedurende enkele dagen. Alle andere features zijn dan uitgeschakeld, maar de tijd kun je nog blijven zien.

Samengevat: Een leuke en mooie sportswatch die met enkele updates meedoet aan de top.
Ik raad hem aan!

Heb jij ook een Fossil Sport Zwart (Blauw)?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019