Nest Hub - Charcoal Review

bunnybugs_007 7 juni 2019, 495 views Product gekocht

Nest Hub - Charcoal

Welkome toevoeging in huis. Bied een goede kwaliteit voor een prima prijs.

Pluspunten

• Scherp scherm
  • Goede kleurweergave
  • Nuttige informatie op scherm

Minpunten

• Geluidskwaliteit zwerft tussen Home & Home mini in.

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 2
Muziekweergave Score: 3
De Nest Hub is een zeer welkome toevoeging in mijn Google-huis (Google Home, 2x GH Mini & Harman Kardon Citation one). Het apparaat staat in mijn geval in de keuken, wast ik er het grootste nut voor zie. Het is ideaal om af en toe eens even snel een recept op weer te geven, of een filmpje snel te kijken zonder je telefoon er bij te hoeven pakken.

Tevens is het erg fijn dat evt verlichting ook via knoppen op het scherm te bedienen is. (ik heb oa Tradfri verlichting, en andere 'slimme' apparatuur)

Er word veel 'geklaagd' over de geluidskwaliteit van de Hub, maar hier kan ik mij tot op heden niet echt in vinden. De kwaliteit van muziek is vele malen beter dan uit een Home Mini komt, en maar iets minder 'vol' dan uit een Google Home. (die het btw duidelijk weer aflegt tegen de HK Citation One). Al met al een prima device om in een keuken te gebruiken.

Ik heb nog even overwogen om er 1 bij te kopen voor in de woonkamer. Ik denk alleen dat het dan een soort veredelde fotolijst word, wat dit apparaat te kort zou doen.

Heb jij ook een Nest Hub - Charcoal?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones