Specificaties Actie, Avontuur, Platform-game voor de PSP - Bekijk alle specificaties

Daxter, PlayStation Portable Review

SchaapjeNL 8 mei 2010, 225 views

Daxter, PlayStation Portable

Pluspunten

• leuke verhaallijn, besturing, van goede kwaliteit

Minpunten

• lange wachttijden, het is niet leuk om hem te gaan herspelen

Stabiliteit Score: 5
Replaywaarde Score: 2
Besturing Score: 5
Geluid Score: 4
Beeld Score: 4
Gameplay Score: 4
Gameplay
Het spel is duidelijk, en het is goed te volgen. Ik heb ook niet het idee dat het verhaal ergens van na-ge-aapt is.

Beeld
Het ziet er goed uit, niet slechter dan de gemiddelde PSP game, maar ook niet beter.
Kleurgebruik is ook perfect, veel verschillende kleuren, en het spel is niet te donker. Je ziet de omgeving goed.

Geluid
Niet zo veel over te zeggen. Gewoon wat vrolijke deuntjes op de achtergrond.

Besturing
Goed over nagedacht,, geen lastige combinaties waarbij je je hand in de split moet houden om het uit te voeren. makkelijke besturing dus.

Prestaties
Wachttijden zijn wederom lang, maar dat is bij de meeste PSP games wel zo.

Replaywaarde

Je moet het niet nog een keer opnieuw gaan spelen. dat is het niet waard. Want er is dan niks vernieuwend meer. Dat is wel jammer dus.

Kwaliteit en stabiliteit
Ik heb geen last van bugs of vastlopers gehad, daarom geef ik hem 5 sterren

Voor het redelijk kleine prijsje heb je wel wat. Ik heb hem bij de intertoys gekocht, in zo'n dual pack. voor 20 euro had ik het spel Daxter, en het spel Rachet en Clanck

Heb jij ook een Daxter, PlayStation Portable?