OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart

Specificaties 6,67" • 3120x1440 • 256GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart Review

MrDynamite99Newbie 15 mei 2019, laatste update op 15 mei 2019, 1.008 views Hands-on

OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart

OnePlus heeft goede zaken gedaan met het 90Hz scherm die smooth en heerlijk aanvoelt. Trilfunctie is er op vooruit gegaan in vergelijking met de voorgaande modellen (heb het kunnen vergelijken met de OP6). Tevens is de helderheid en het contrast ook aanzienlijk verbeterd.

Pluspunten

• Mooi contrast en helderheid
  • 90Hz voelt smooth aan
  • Screen-to-body ratio van 93%
  • Veel mogelijkheden voor fotografie dankzij de 3 camera's
  • Trilfuntie aanzienlijk sterker
  • Dankzij Dolby Atmos nu stereo geluid

Minpunten

• Fingerprint scanner iets trager
  • Niet altijd gemakkelijk om bij de top van het scherm te komen met kleine vingers

Heb jij ook een OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart?

Fingerprint scanner iets trager

Ten opzichte van wat? De video's die ik heb gezien bewijzen het tegendeel.
Ten opzichte van de 6T... Welke video heb jij gezien?
Die van MKBHD en unbox therapy. Geven allebei aan dat hij sneller is dan die van de 6T en dat is ook te zien als ik de video vergelijk met mijn eigen 6T.
Ah oke, van wat ik in dat uurtje heb mogen testen was hij iets trager...
Hmm okey, bedankt voor de informatie.
Waarom heb je geen sterren gegeven? Kon dat nog niet ofzo? Waar heb je de telefoon getest/gekocht?
Telefoon getest tijdens de hands-on van OnePlus op 14 mei in Amsterdam. Voor sterren heb ik nog geen optie gezien.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Mobiele netwerken