OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart

Specificaties 6,67" • 3120x1440 • 256GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart Review

xfluffydestroy 14 mei 2019, laatste update op 15 mei 2019, 612 views Hands-on

OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart

telefoon licht erg fijn in de hand. ook het dolby atmos geluid klonk erg goed. ook het scherm zag er goed uit. echter is het wel echt een vingerveeg magneet . ook is de vinger afdruk niet de snelste.

Pluspunten

• licht lekker in de hand
  • scherm is erg mooi
  • camera geeft goed beeld
  • voelt erg robuust aan

Minpunten

• vingerafdrukscanner is niet de snelste
  • selfie maken duurt iets langer door het uitschuiven
  • valdetectie is iets te gevoelig

Heb jij ook een OnePlus 7 Pro (8GB intern) 256GB Zwart?

Een review op basis van een paar minuten.....
vingerafdrukscanner is niet de snelste

Ten opzichte van wat? De video's die ik heb gezien bewijzen het tegendeel.
in de demo die ze hadden op de locatie waar ik was pakte hij hem bij sommige mensen niet heel snel maar dit zou natuurlijk ook aan de plaatsing van de vinger gelegen kunnen hebben
Vreemd! Op de video van MKBHD o.i.d. kun je het goed zien.
Volgens mij verschilt het ook per persoon hoe goed zo'n in-screen fingerprint scanner werkt, bij mijn vader en mijzelf bijv. werkt hij op een P30 Pro of OP6T razendsnel en consistent, maar bij mijn zus werkt het echt voor geen meter.
Denk dat het ook voor sommige mensen even wennen is hoe ze hun vinger neer moeten leggen

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games