Philips 190S5FS (19", 12ms, D-sub) Review

Renshetmens 11 februari 2006, 287 views

Philips 190S5FS (19", 12ms, D-sub)

Pluspunten

• stijl
  • kleuren
  • resolutie
  • grootte
  • makkelijk in te stellen
  • wisseld snel van resoluties

Minpunten

• als je de monitor aanzet zonder input, komt er een irri schermpje die niet weggaat ( tenminsten niet na een aantal min bij mij )

ik heb mijn monitor gekocht bij de Office Centre voor het respectabele bedrag van 249,- euro. Dat vind ik echt tof omdat ik een student ben die ook zakelijke dingen ermee moet doen. Verder gamed dit beeldscherm ook erg lekker, alles komt er mooi, snel en realistisch op te staan. Bij mijn andere beeldscherm ( die ik nu gebruik als tv ) kwam het nog wel eens voor dat het zwart als een soort groen of zo zichtbaar was.
Deze heeft nauwelijks een kleurverandering als je er van een andere hoek inkijkt.
Er zit software bij waarmee je de monitor via de pc in kunt stellen ( niet gebruikt),dat zijn:
-Manual
-Lightframe DR software
-FP adjust
-Browser
-Drivers

als laatste vind ik het zilver met zwart erg sterk staan.
kortom ik ben tevreden met mijn aankoop

Heb jij ook een Philips 190S5FS (19", 12ms, D-sub)?