Dell Vostro 3300 NB (N0433004) Review

COWBertha 1 mei 2010, 1.170 views

Dell Vostro 3300 NB (N0433004)

Pluspunten

• Goede waar voor je geld
  • Customizable
  • Zeer lichtgewicht
  • Stevig uitgevoerd

Minpunten

• Geen HDMI
  • Wordt ietwat warm
  • Relatief korte batterijduur
  • Slechte inkijkhoek scherm

Ik heb sinds vandaag mijn 2 Vostro 3300's binnen(eentje in de verkoop;)). En mijn eerste ervaring is toch goed! Lekker licht dingetje, ziet er goed uit. Monogeluid valt me nog alles mee, het is niet super, maar ook niet echt beroerd. Klinkt toch net zo als het geluid uit de PB BG47 die ik heb. Verder is hij natuurlijk goedkoop voor wat erin zit. De Intel graphics zijn ook een stuk beter dan de 4500MHD, je kunt aardig gamen(geprobeerd met Demigod op 1366x768 alles medium no AA) en dalijk nog een gamepje;).

Het slechtste is denk ik het beeldscherm zijn kijkhoek, die is wel een beetje om te huilen maar het snelle kleurverlies ligt denk ik ook aan het matte scherm. Ook lijken de scharnieren me niet al te stevig, maar zal wel goed komen. Contructie voelt verder solide aan, geen last van flex in het tobo iig. Temps liggen rond de 55 graden voor de CPU en 40 voor de HDD, dus valt mee.

Oh, de batterij gaat idd zo'n 2 uur mee met gewoon gebruik volgens W7.

Tot zover een kleine review;). Blijft nog steeds een zeer goede koop!

Heb jij ook een Dell Vostro 3300 NB (N0433004)?

Als ik bij specs kijk staat er "videochip intel 4500MHD ".

Citaat uit je review " De Intel graphics zijn ook een stuk beter dan de 4500MHD ".
:?
Ik snap het niet .
Jij zegt dat het een stuk beter is ,maar volgens de specs zit er dus een 4500MHD in.

Verder vind ik het ook een kleine ,maar leuke review.

leuk dat je aanschaf je goed bevalt.

[Reactie gewijzigd door Patecatl op 1 mei 2010 13:12]

Er zit een Core i3 of i5 in, en derhalve de Intel HD graphics van on-cpu. Dat is de "GMA 5500HD" door veel mensen zo genoemd.
Die is inderdaad veel sneller dan de 4500MHD, ook door betere drivers en 2 extra shade cores en 200-300 MHz snellere clocks, tesamen met vaak DDR3 shared geheugen, ipv de vroegere DDR2.