Tweakers zegt: 8,5

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bose QuietComfort 35 II (Zwart) Review

Foekejan 10 april 2019, laatste update op 14 april 2019, 1.980 views Product gekocht

Bose QuietComfort 35 II (Zwart)

zie uitgebreid review!

Pluspunten

• geweldig geluid
  • mooi degisn
  • zit lekker
  • simpele knoppen

Minpunten

• tik in behuizing
  • bluetooth verbinding kan snel wegvallen

Dit is MIJnN review van de bose QuietComfort 35II.

Ik heb de bose qc zelf 3 keer geprobeerd. Helaas kreeg mijn Bose elke keer een tik in de behuizing, je kon het horen als je liep, om je heen keek of als je met de ritme van de muziek beweegt. (wie doet dat nou niet :)).

de vergelijkingen in dit review is met de Sony gedaan samen met mijn mening.
comfort
WOOW. je kan de Bose uren lang op hebben. Dat komt door de zachte kussens en de speaker die met een hoek in de behuizing is geplaatst. De band boven is gewoon lekker zacht zoals de prijs mag zeggen. Het is natuurlijk nog steeds de king of comfort. Wat ik lekker vond is dat ik toch een gevoel had dat hij op mijn hooft zat, niet dat hij te zwaar is, nee hij is perfect voor me.
noise cancalling
Ja. Dat is goed gewoon goed. Sony is beter, maar gewoon niet slecht.
Als je nc gebruikt heb je wel eens het gevoel dat er verschil in luchtdruk komt. Hou daar rekening mee, want daar krijgen sommigen last van, dan moet je geen nc kopen .
geluid
1 woord geweldig. Vergeleken Sony is het geluid veel weider en ook veel mooier. Waar Sony de midds en the highs achter laat brengt te Bose alles bij elkaar.
functies
De Bose zit simpel in elkaar. een grote knop links voor de nc of assistent, drie knopen rechts voor volume up/down en pauze (je kan ook nummers doorspoelen door volumeknop in de drukken en direct daarna de pauze/play knop ingedrukt te houden). De aan en uit knop zit rechts op de zijkant. Alles is gewoon simpel te vinden.
bouwkwaliteit
Mijn ervaring is hierbij slecht. Ik heb bij MediaMarkt de Bose gehaald en na 3 maanden kreeg eerst de rechter kant van de koptelefoon een getik in de behuizing. Het getik leek binnen in de behuizing te zitten of iets los zat. ik ben er natuurlijk mee heen gegaan, maar ook de tweede kreeg de zelfde probleem, de derde ook weer. Dus daar was ik wel klaar mee. Ik heb geprobeerd te zoeken of meer mensen hier last van hadden, maar kon het niet vinden.

Dit was m'n review. Ik hoop dat ik jullie heb geholpen.
Vragen stellen mag altijd.

Heb jij ook een Bose QuietComfort 35 II (Zwart)?

Ik heb hetzelfde apparaat tijdens de Red Friday actie van mediamarkt gekocht en ik gebruik 'm zeer intensief. Op werk voor het luisteren van muziek en het voeren van gesprekken. Thuis als ik tv kijk (gepaired met mijn LG Oled tv). En ook vooral tijdens het hardlopen. Maar nergens hoor ik 'getik'.

En ik kan uit jouw review eigenlijk ook niet goed opmaken wat je met getik bedoelt: hoor je echt een tik alsof iemand tegen jouw koptelefoon aan slaat? Of slaat het muziek een halve seconde over? Of hoor je in de muziek iets wat er niet thuis hoort? Kun je daar duidelijker over zijn?
Ja goed dat je dit vraagt ik ga het aanpassen.
De tik lijkt of iets los zit in de koptelefoon. Ik weet zelf ook niet hoe ik het precies moet uitleggen.
Met betrekking tot het gevoel van druk wat je beschrijft: dit had ik wel met de Bose bij het testen, maar is veel minder sterk aanwezig bij de XM3 van Sony (voor mijn gevoel). Dit is wel erg persoonlijk denk ik, dus mocht je de ene NC koptelefoon niet prettig vinden, probeer vooral de andere.
Ik heb de QC35 (dus de eerste) en mijn vrouw en schoonpa ook maar die hebben allemaal geen tik in elk geval.
Ik heb zelf ook de QC 35 II, maar heb geen tik. Geweldige koptelefoon.
Je mag je review wel even nalopen trouwens, wat een spel- en stijlfouten. Niet om aan te zien.
Goed dat je het zegt. Ik zal het zo snel mogelijk door nemen.
Wacht.... je geeft 4 sterren maar hebt hem ingeruild voor een Sony?
Ja klopt. Omdat de Bose in tik had wat wel erg irritant is, maar zover ik dus nog weet ben ik de enige die het had.
Maar een review is niet de gezamenlijke mening van iedereen die je kent maar jouw mening. Jij geeft een apparaat waarvan je drie (!) exemplaren getest hebt en alle drie voor jouw onacceptabel waren een zeer positieve waardering.

Met Uw welnemen, daar snap ik niets van. Hoe kan een potentiële koper van een dergelijke headset het nu interpreteren? "Hele goede hoofdtelefoon maar onbruikbaar"?

OnePlus 7 Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5