LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

QQleQ 10 april 2019, 142 views Product gekocht

LG WK7

Het geluid is vol, met goede bas en ook de rest van het spectrum komt goed over. In vergelijking met de home mini heeft ze soms iets meer moeite om 'Hey Google' op te pikken en zijn er twee pogingen nodig, maar daarna werkt het prima.

Pluspunten

• Degelijke bouwkwaliteit
  • Vol geluid
  • Verstaat Nederlands
  • Weet heel veel

Minpunten

• Soms moeite met 'Hey Google'

Muziekweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4
Deze speaker van LG met Google Assistent is een echte aanwinst. Lange tijd hadden we helaas geen fatsoenlijke radio, en nu heb ik enkele woorden nodig om een radiozender of muziek van een artiest of genre te luisteren.
Google Assistent schotelt me vervolgens met prima geluid de gekozen muziek voor.
Ze kan je verstaan tot ongeveer 10 meter afstand.
Google Assistant in het Nederlandse werkt steeds beter, ik heb gemerkt dat ie het beste werkt als je echt alleen Nederlands als taal instelt, dus geen twee talen. Dit heeft als nadeel dat er iets minder functionaliteit beschikbaar is, maar dat er wel beter geluisterd wordt.

Heb jij ook een LG WK7?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple