LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

Thomas3700Newbie 10 april 2019, 190 views Product gekocht

LG WK7

Ik ben erg tevreden over deze speaker, hij geeft mooi, zuiver en helder geluid. De ingebouwde Google assistant pikt de commando's goed op. Hij had alleen wat meer basgeluiden mogen produceren.

Pluspunten

• Stevig gebouwd
  • Goede klank
  • Makkelijk te koppelen

Minpunten

• Had iets meer basgeluid mogen produceren
  • Stroomtransfo had wat kleiner gemogen

Muziekweergave Score: 5
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Ik heb deze luidspreker al een drietal maanden in bezit.
Ik heb hem gekocht omdat er een Google Assistant ingebouwd zat en ik niet tevreden ben over de geluidskwaliteit van Google's eigen speakers.

Het is door dat de speaker in samenwerking met Meridian is ontwikkeld, dat ik hem gekocht heb.
Dit is toch wel een grote naam in het audiowereldje.

De speaker geeft een heel mooi en helder geluid. Enkel de basweergave had voor mij wat beter gemogen maar dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.

Qua uiterlijk vind ik het een mooie luidspreker, die weliswaar behoorlijk groot en breed is maar het staat hem wel. Het enige jammere (voor mij) is dat de stroomadapter zo groot is. Bij mij stoort dit omdat het stopcontact op dezelfde hoogte zit dan de LG speaker.

Het koppelen van apparaten gaat zowel via Bluetooth als WiFi erg vlot.

Heb jij ook een LG WK7?