LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

wsl107Newbie 10 april 2019, laatste update op 10 april 2019, 200 views Product gekocht

LG WK7

De speaker heeft een goede geluidskwaliteit maar het is wel beter om de extra functies zoals clear vocals and bass boosts uit te zetten. De microfoon is heel erg goed en hierdoor werkt google assistant uitstekend.

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • google assistant
  • microfoon

Minpunten

• LG app is wat gedateerd
  • Geen Aux in

Mid- en hoogweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Muziekweergave Score: 4
Ik heb de speaker voor ongeveer 80 euro gekocht en ben voor dat geld erg tevreden over de speaker. Het geluid klonk na de eerste keer opstarten veel te veel naar de bass geleunt, maar na het downloaden van de LG app en de extra EQ functies uit te zetten was het geluid een stuk aangenamer.

Ik gebruik de speaker zelf in het engels, dus kan alleen over de engelse Google Assistant integratie praten. Ik ben heel erg tevreden over de integratie. Met google home was het soms moeilijk voor de microfoon om me te verstaan. Met deze speaker kan ik in de andere kant van de kamer zijn en zacht praten terwijl er muziek op staat en hij verstaat me nog steeds. Hij reageert ook snel. Daarbovenop is er een mute knop voor de microfoon als je niet wil dat de speaker altijd mee luistert.

De connectiviteit is ook goed. Ik heb in ongeveer een maand tijd nog geen een disconnectie gehad. Ik gebruik de speaker vooral met spotify dus dat zou een dealbreaker zijn geweest.

De LG app ziet er wel een beetje gedateerd uit maar werkt prima. Het enige wat ik mis is een aux in.

Al met al behoorlijk positief, maar voor de normaal gevraagde 150 euro vind ik het geluid toch net niet goed genoeg, al is de speaker het misschien toch waard als je de goede google assistant integratie wil.

Heb jij ook een LG WK7?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Wetenschap