LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

Arjoes 10 april 2019, 186 views Product gekocht

LG WK7

Sinds kort was ik op zoek naar badkamerlamp met ingebouwde speaker, maar het aanbod hiervan bleek nogal tegen te vallen. Toen de LG WK7 in een aanbieding langs kwam, kon ik vanwege de looks en de geluidskwaliteit niet langer twijfelen om er toch een te bestellen.

Pluspunten

• Looks
  • Geluidskwaliteit
  • Google Assistent

Minpunten

• Geen Siri ondersteuning

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 4
Sinds kort was ik op zoek naar badkamerlamp met ingebouwde speaker, maar het aanbod hiervan bleek nogal tegen te vallen. Toen de LG WK7 in een aanbieding langs kwam, kon ik vanwege de looks en de geluidskwaliteit die ik in online reviews al had vergeleken niet langer twijfelen om er toch een te bestellen. Hoewel ik verder alles thuis met Siri bedien, was ik ook heel benieuwd naar Google Assistent.

Ik heb de LG WK7 inmiddels bijna een maand in bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat ik positief ben verrast door deze slimme speaker. De geluidskwaliteit is voor een dergelijke kleine speaker zeer goed te noemen. Ook Google Assistent luistert goed naar de commando’s en pikt ze op een afstand gemakkelijk op. Ik heb hem gekocht voor de badkamer, maar op dit moment staat hij nog steeds in de slaapkamer. Wat gemakkelijk om ’s ochtends te vragen wat het weer wordt of hoe lang het rijden is naar werk (files?). Daarnaast is een lolletje in de avond ook genieten als de kat schrikt op het antwoord hoe een leeuw klinkt, of als ik om een mop vraag.

Binnenkort maar eens verder kijken of ik naast Siri met Homebridge en Domoticz ook wat meer mogelijkheden kan vinden om Google Assistent wat zaken in en rond het huis zou kunnen laten uitvoeren.

Heb jij ook een LG WK7?