LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

DriesbicNewbie 10 april 2019, laatste update op 11 april 2019, 22 views Product gekocht

LG WK7

De LGWK7 is nu een maand in het bezit en de google assistent werkt heerlijk in het Nederlands. Bediening lampen Hue, agenda gmail, spotify met 4 accounts alles werkt prima. De box speelt hard genoeg om mijn woonkamer met te vullen. Ik ben tevreden over het geluid die hij speelt.

Pluspunten

• leuk
  • goed gebouwd
  • google assistent

Minpunten

• enkel in het zwart

Muziekweergave Score: 4
Film/gameweergave Score: 4
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 4
Deze LG WK7 nu een maand in het bezit en moet zeggen de muziek die er uit komt bevalt mij prima. Ik ben geen audiofiel maar deze speelt gewoon goed.
In eerste plaats gekocht omdat deze de google assistent heeft en ik daar wat wou mee experimenteren. Nu alles er op zit spotify met 4 accounts, agenda gmail, Hue lampen alles werkt super en in het Nederlands. De commando's moet je wel leren maar eens je die weet word het leuk. Ik heb er nu al twee in huis en gebruik nu ook de broadcast functie om de kids te roepen.

Heb jij ook een LG WK7?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Cartech