LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

Jhitm9109Newbie 10 april 2019, laatste update op 10 april 2019, 44 views Product gekocht

LG WK7

Pluspunten

• Geluid
  • Google assistant
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Niet het mooiste design

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 5
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 5
Fijne speaker met goed geluid. De Google Assistant werkt zeer goed. De speaker heeft een goede bass en vult de hele kamer met een rijk geluid. Door middel van de Google Home app was de LG speaker heel makkelijk te installeren. Wij gebruiken de speaker voornamelijk om radio te luisteren. Je hoeft alleen maar aan de Google assistant te vragen om een bepaald radio station af te spelen en deze wordt automatisch afgespeeld. Ook het volume harder en zachter zetten gaat zeer eenvoudig met voice control. Dit geldt ook voor het aan en uitzetten van de speaker. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen vind ik het design een beetje aan de saaie kant. Dit had wel iets spannende gemogen. Al met al zeer tevreden over dit produkt.

Heb jij ook een LG WK7?