LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

ASNNetworks 10 april 2019, laatste update op 10 april 2019, 87 views Product gekocht

LG WK7

Erg fijne en degelijke speaker. Google Assistant maakt het echt een must. Chromecast werkt perfect en samen met andere speakers van andere fabrikanten. Assistant is in het Nederlands wel beperkt*, dus ik heb alles in het Engels staan.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Degelijk gebouwd
  • Google Assistant
  • Smart home apparaten

Minpunten

• Instellen duurde wat langer
  • NL taal nog niet goed

Muziekweergave Score: 5
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 4
Mid- en hoogweergave Score: 3

Werkt uitstekend met smart home producten. Homey, IKEA, Philips Hue en andere apparaten werken vlekkeloos. Ook IFTTT integratie werkt zoals het hoort. Voor €80-100 is dit een hele goede aankoop, beter dan de Google Home speaker.

Verdere ThinQ integratie niet kunnen testen omdat ik geen LG’s heb.

Heb jij ook een LG WK7?