LG WK7

Specificaties Mono-speaker met Bluetooth/WiFi - Bekijk alle specificaties

LG WK7 Review

crankthisup 10 april 2019, laatste update op 10 april 2019, 80 views Product gekocht

LG WK7

Goed of geweldig product, afhankelijk van de prijs die je betaalt. Voor 99 euro is hij wel echt geweldig, geluid is erg goed en de Google assistant is een mooie nice-to-have.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Google Assistant (NL+ENG)
  • Bouwkwaliteit
  • Wi-Fi verbinding stabiel

Minpunten

• Compressie audio soms iets te
  • Google Assistant NL is nog vrij dom
  • Updates Google Assistant lopen achter ten opzichte van Google Home

Muziekweergave Score: 4
Basweergave Score: 5
Mid- en hoogweergave Score: 4
Heel erg blij met deze LG smart speaker. Dankzij een goede aanbieding van iBood kon ik deze voor 99 euro op de kop tikken.

Voor dat geld klinkt hij heel goed, met een goede balans tussen de hoge en lage tonen. Hij ziet er daarnaast vrij simpel uit maar ook best strak, de bouwkwaliteit is erg goed.

De Google assistant functionaliteit werkt OK in het Nederlands, erg goed in het Engels. De Nederlandse versie antwoordt nog iets te vaak met: "Ik weet niet hoe ik je hiermee kan helpen". Je kunt overigens de NL en ENG versie door elkaar gebruiken. De microfoon werkt erg goed op afstand.

[edit: typfoutjes]

Heb jij ook een LG WK7?