Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Specificaties Over-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sony WH-1000XM3 (Zwart) Review

Foekejan 10 april 2019, laatste update op 18 april 2019, 646 views Product gekocht

Sony WH-1000XM3 (Zwart)

Zie uitgebreid review in meer weergeven

Pluspunten

• Functie
  • Noise cancelling
  • Ambientmode

Minpunten

• Geluid
  • Comfort
  • Bouwkwaliteit

Dit is MIJN review over de Sony WH-1000XM3.

Ik had eerst de Bose QC35II, maar na 3 keer een issue hebben gehad heb in besloten om deze te halen.
Comfort
Wat mij als eerst opviel was dat de comfort slechter is. Ik heb niet flaporen, maar toch raken m'n oren de binnenkant van de koptelefoon. Het gaat pijn doen en jeukt veel.
Noise cancelling
Als je hem aanzet merk je direct het verschil met de nc. De noise cancelling is beter. Sony's ambient mode is echt goed.
Sound
Ik heb het geluid getest met bluetooth zonder nc of ambient mode. IK vind dat Sony slecht maar echt slecht werk heeft gedaan met het geluid. Er zit veel bass in, maar weinig high en mid. Ook heb ik goed op YouTube gezocht voor reviews, maar dat vind ik niet vertrouwbaar. Er word gezegd dat Sony een wijde soundstage heeft, maar ik beleef dat zo niet, er word gezegd dat je veel instrumenten zult horen, maar ook dit valt tegen.
Dit is mijn mening!
Functie
Het is mooi hoeveel functies deze koptelefoon heeft. De touchpad op de zijkant werkt uitstekend tot zover ik heb kunnen testen. (Het blijkt dat het in koud weer slecht werkt)
Ik heb een paar extra functies gevonden, ik weet niet dat het ook in het boekje staat, maar als je wilt skippen maar in plaats van los te laten hou je je vinger op de koptelefoon. Dit zorgt er voor dat je versteld door de nummer heen gaat. Handig met een nummer met een lange intro. Dit is niet nieuw bij mij, de Bose kan dit.
Bouwkwaliteit
De bouwkwaliteit voelt niet primuim. Je koopt een 375 euro koptelefoon met twee plastic bakken. Omdat het plastic is kraakt het redelijk erg en het klinkt heel luid als je de drivers heen en weer klappen.

Ik heb m'n test vergeleken met Bose en mijn mening, omdat het een vergelijkbare koptelefoon moest zijn

Heb jij ook een Sony WH-1000XM3 (Zwart)?

Meer advertenties

Wat voor issues had je met de QC35II en heb je die nog?
Er kwam een tik in de behuizing. Als ik liep kon ik een tik horen in links of rechts dat hangt af van welke Bose in had.
Ik hoop dat ik je vraag je. Beantwoord
Alle lovende reviews op YouTube zijn niet betrouwbaar maar jouw subjectieve wel?
Dankje wel ik zal het aanpassen zodat het hopelijk wat duidelijker instaat. Ik heb daar mijn mening ingezert.
Sorry.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones