1 review

Logitech iPad (2018) Slim Combo Toetsenbord Hoes

Specificaties Toetsenbord (Grafiet, Zwart) - Bekijk alle specificaties

Logitech iPad (2018) Slim Combo Toetsenbord Hoes Review

M.v.B 3 april 2019, laatste update op 12 april 2019, 429 views Product gekocht

Logitech iPad (2018) Slim Combo Toetsenbord Hoes

zie hieronder

Pluspunten

• Ziet er fraai uit
  • Verlichting toetsenbord
  • Pen kan bevestigd worden
  • Twee losse delen, kan dus los van elkaar gebruikt worden

Minpunten

• Groot risico op schade Ipad
  • Hoge prijs
  • Kwalitatief onder de maat (3 defecte exemplaren!)

Oogt fantastisch maar ipv bescherming heeft de case onze Ipad gesloopt. Er zitten uitstulpingen in het harde kunstof van de case van de Ipad. Aan weerskanten 2 stuks.
De afwikkeling van de schade ( nieuwe bodem Ipad kost €271,10) verloopt uiterst stroef via Logitech. Wij hebben nu de Slim Folio gekregen na drie defecte exemplaren. Steeds haperingen van het toetsenbord en connectieproblemen. De Slim Folio heeft niet die uitstulpingen die je Ipad kunnen slopen. Dit is dan ook een betere (veiligere) optie als je je Ipad vrij van schade wil houden

Heb jij ook een Logitech iPad (2018) Slim Combo Toetsenbord Hoes?

Heeft het potentie tot beschadigen bij het plaatsen van de iPad en zou dit evt. ontweken kunnen worden als je erg voorzichtig bent en bekend bent met het euvel? Of ontstaat de beschadiging over tijd, doordat de uitstulping er continue tegenaan drukt?

Bedankt voor het delen...

Tom
Hoi Tom,

Als je hem niet meeneemt ergens naar toe...Ik zou de gok niet meer wagen en als je voor Logitech gaat de Slim Folio kiezen die heeft niet die uitstulpingen. De service vanuit Logitech is uiteindelijk heel goed gedurende de garantieperiode. Je krijgt een nieuwe bij een defect. Alleen de schade verhalen heeft wat meer meer moeite gekost.

gr.

M@rcel
'De Slim Combo heeft niet die uitstulpingen die je Ipad kunnen slopen. Dit is dan ook een betere (veiligere) optie als je je Ipad vrij van schade wil houden'

Denk dat dit Slim Folio moet zijn?
Dank Njitter ik heb het aangepast.

12/4
Inmiddels kan ik nog aangeven dat de claim vanuit vooralsnog is afgewezen omdat er een quote of quotatie??? ontbreekt. Ik heb geen idee wat ik nog kan doen. Het is om gek van te worden.
Ben er al weken mee bezig met mailen, zaken opsturen bellen met Apple en met hen.
Het klinkt als de bekende "Spoenk" van Pippi Langkous. Kortom weet waar je aan begint als je iets van deze beursgenoteerde onderneming koopt!!!