1 review

Kingston Canvas Go! microSDXC 128GB + SD-adapter

Specificaties 128GB microSDHC • €0,156 per GB - Bekijk alle specificaties

Kingston Canvas Go! microSDXC 128GB + SD-adapter Review

Roeptoeter 27 maart 2019, 304 views Product gekocht

Kingston Canvas Go! microSDXC 128GB + SD-adapter

Snelle kaart. Ik heb deze gekocht na een review te hebben gelezen van hardware.info. Daar bleek dat het een snelle kaart is en kreeg hij het "Excellent" keurmerk. Wat de snelheid betreft ben ik zeer tevreden. Over de betrouwbaarheid kan ik nog niets zeggen.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Geen

Heb jij ook een Kingston Canvas Go! microSDXC 128GB + SD-adapter?