Samsung QE65Q7F (2018) Zwart

Specificaties 65" • Ultra HD • LCD • HDR • 2 tuners - Bekijk alle specificaties

Samsung QE65Q7F (2018) Zwart Review

pverly 22 maart 2019, laatste update op 22 maart 2019, 541 views Product gekocht

Samsung QE65Q7F (2018) Zwart

Mijn eerste ervaring naar 65 inch komende van een 43 inch uit 2015. Eerste indruk zeer veel details zichtbaar en ongelofelijk beeld. Daarna eerste voetbalmatch bekeken en daar viel mijn oog op de vertical bands bij counters. Dit fenomeen is enkel zichtbaar bij uniforme kleuren op de tv.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Bediening
  • weinig reflectie
  • Helderheid
  • one connect box.
  • Geluid is goed genoeg voor doorsnee kijker
  • geen kans op inbranden

Minpunten

• Vertical bands

Inbrandgevoeligheid Score: 5
Ik heb deze tv nu 2 dagen en mijn eerste indrukken:

PRO
-super scherp beeld
-mooie kleuren (hier moet je soms wat spelen met beeldmodi)
- instellen tv gin vrij vlot
- 65 inch is nog net te verplaatsen door 1 persoon, maar is niet zonder risico. Niet iedereen zal dit kunnen of aandurven.
- smart opties werken vlot en heb niet het gevoel dat ik moet wachten tijdens het laden.
- interface is intuitief
- reflectie & helderheid in lichtrijke kamer
- Formule 1 uitzending

CONS
-als voetbal fanaat is het jammer dat je afgeleid wordt door vertical banding. Aangezien je vertcal banding ook met Oled hebt, is dit geen argument om voor Oled te gaan.
- Oude uitzendingen kunnen er dramatisch uitzien. Hoe groter je TV hoe meer je de fouten ziet.
- 65 inch is groot om alleen te verplaatsen. Bij een bbq gebeurde het wel eens dat ik de tv buiten plaatste. Hou er rekening mee dat je hiervoor best met 2 bent.

Het is een top tv die ik gekocht heb voor 1499. De vertical banding was niet iets wat ik verwacht had. Ik weet nog dat ik banding had op een oude 22 inch monitor maar dit is jaren geleden. Jammer dat dit nog merkbaar is op TV's anno 2018.

Later meer

Heb jij ook een Samsung QE65Q7F (2018) Zwart?

Met die verticale bands kan je wel makkelijk zien of het buitenspel is ^-^
Kun je die vertical banding vastleggen op een foto?

(En over 1 nadeel: BBQ je wel eens alleen? ;) Volgens mij is dat geen groot probleem..)
meestal staat de tv al buiten voor er volk toekomt. Dan kan ik naar de koers of voetbal kijken terwijl ik alles klaarzet. Ook als iedereen weg is, moet de tv weer naar binnen. Het is gewoon een praktische opmerking waarmee sommigen rekening meehouden