Amazfit Bip Zwart (Zwart)

Specificaties Android, iOS compatibel en 32g - Bekijk alle specificaties

Amazfit Bip Zwart (Zwart) Review

Marion01Newbie 17 maart 2019, 504 views Product gekocht

Amazfit Bip Zwart (Zwart)

Ziet er leuk uit. Hardlopen. Geeft bijna alles wat ik zoek: afstand, tempo, tijd, route. Bij elke km gerend trilt de watch. Nadelen: hardloopinfo te klein om tijdens het hardlopen goed af te lezen. De route geeft hij niet helemaal aan. Hij telt wel alle km's gerend. Bandje is zwak.

Pluspunten

• Ziet er leuk uit
  • Betaalbaar
  • Goed: Km-teller, tempo, tijd, call

Minpunten

• Info tijdens sporten te klein op display
  • Toont niet gehele gerende route op de kaart
  • Bandje zwak materiaal

Ziet er leuk uit. Ik gebruik het alleen voor hardlopen. Geeft me bijna alles wat ik zoek: afstand, tempo, tijd en route. Bij elke km gerend trilt de watch. Stappenteller is ook handig. Hartslagmeter gebruik ik niet maar zit er wel op. Nadelen: hardloopinfo is te onduidelijk/klein om tijdens het hardlopen goed af te lezen. Je moet dan wat tempo inhouden om het te kunnen lezen. De route gerend geeft hij niet helemaal aan. Hij start vaak pas bij 4km. Wel telt hij alle km's gerend. Bandje is van zwak materiaal.

Heb jij ook een Amazfit Bip Zwart (Zwart)?

Meer advertenties

Ik heb deze ook (oranje/blauw) en wat betreft "info tijdens sporten op het scherm": daar kun je zelf veel aan doen door de watch face te wijzigen naar ééntje die doet wat jij wil met deze app uit Google Play.

Het bandje ervaar ikzelf juist als erg fijn omdat het lekker zacht materiaal is maar ook daar is via vele Chinese webshops zoals Geekbuying, Gearbest of AliExpress (en anderen) voor weinig geld iets aan te doen.

GPS fix is inderdaad een zwak punt, het duurt vaak minuten voordat je een fix hebt via het horloge. A-GPS via jouw mobiel lijkt nauwelijks iets te helpen.
Deze app kende ik nog niet. Ga het eens proberen. Thx.

Bandje vind ik ook erg fijn voor dezelfde reden.

GPS activeren en dan beetje stretchen enz... totdat ie ne fix heeft.