Dell Vostro 3500 (n0135031) Review

desirestlessNewbie 10 maart 2019, 102 views Product gekregen

Dell Vostro 3500 (n0135031)

8 jaar in gebruik, echt werkpaardje! Enkele keer schoon laten maken. Toetsenbord degelijk, prettige toetsaanslag, nog steeds! Mijn model met 4gb werkgeheugen. Kan hele reeks tabbladen hebben open staan. Beeldscherm blijft goede kwaliteit, nergens vlek in beeldscherm. Dagelijks gebruik 8 uur. Geluidskwaliteit is niet super, wel heel ruime voldoende.

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Mat beeldscherm is prettig
  • Gaat vele jaren mee met intensieff gebruik
  • Degelijk en prettige aanslag toetsenbord

Minpunten

• geluidskwaliteit niet super, wel ruim voldoende

Met deze laptop game ik niet (behalve schaken, maar dat vergt niets van beeldkwaliteit), kan er dus niet over oordelen. Wat ik bij veel andere laptops opmerk is een mindere kwaliteit toetsenbord. Als ik ooit nog vervanging zoek voor dit werkpaardje is dit een belangrijke selectiecriteria. Ik typ met hoge aanslag per minuut. Beeldscherm blijft ook van goede kwaliteit, ik merk geen verkleuring/vergeling of zwarte plekken op. Geluid is niet van hoge kwaliteit wel goed genoeg. Bijna dagelijks gebruik of aanstaand van 8 uur gemiddeld. Batterijduur is wisselend, ik heb meestal de stekker er maar in. Maar ik mag niet mopperen als ik al 8 jaar dezelfde batterij erin heb zitten... Echt een werkpaardje voor gewoon dagelijks gebruik :) Erg blij mee nog steeds!

Heb jij ook een Dell Vostro 3500 (n0135031)?