Dali Zensor 3 (Zwart) Review

Jamar 9 maart 2019, 415 views Product gekocht

Dali Zensor 3 (Zwart)

In één woord....Wow. Ik kom van B&W 630i vloerstaanders. Twijfels gehad of dit wel de juiste upgrade zou zijn. Ze zijn in vrijwel alle opzichten een upgrade. Midden, hoog, soundstage en algehele geluidsbeeld zijn werkelijk indrukwekkend.

Pluspunten

• Midden & hoog
  • Soundstage
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Niets

Muziekweergave Score: 5
In één woord....Wow.
Midden, hoog, soundstage en algehele geluidsbeeld zijn werkelijk indrukwekkend.
Mijn ergste vrees was het verlies in de laag sectie, dit valt allezins mee. Op latere tijdstippen moet ik de bass nog een paar tandjes terug draaien om de buren geen slapeloze nachten te bezorgen.

Vandaag vergeleken bij een vriend met een Marantz versterker tegen het top segment aan icm met B&W 805's. Uiteraard iets gedetailleerder geluid, maar qua luistergenot doen deze absoluut niet onder.

Ik kan deze speakers vrijwel iedereen aanraden, zeker in de prijsstelling waarvoor ze nu te koop zijn.
Zeg nooit nooit, maar dit zou wel eens het laatste paar luidsprekers kunnen zijn voor in elk geval de komende 10 jaar.

Heb jij ook een Dali Zensor 3 (Zwart)?