Apple Watch Series 2 Nike+ (Sportbandje, 38mm) Grijs (Zwart)

Specificaties iOS compatibel en 28,2g - Bekijk alle specificaties
Nike+ (Sportbandje, 38mm) Grijs (Zwart)

Apple Watch Series 2 Nike+ (Sportbandje, 38mm) Grijs (Zwart) Review

rjabinkaNewbie 5 maart 2019, 261 views Product gekocht

Apple Watch Series 2 Nike+ (Sportbandje, 38mm) Grijs (Zwart)

Prima product, reageert prima. Ik zou wel oppassen als je allergie gevoelig bent, ik krijg er namelijk uitslag van, wat ik erg vervellend vind.

Pluspunten

• Goed design
  • Waterdicht
  • Werkt goed samen met telefoon

Minpunten

• Slecht klantenservice

Prima product, reageert prima.

wat ik erg vervellend vind. Kort na aankoop al last van gekregen, en wilde het terugbrengen.
Het is niet teruggenomen door de winkel, en ik ben verwezen naar klantenservice van Apple.
Na lang heen en weer mailen met foto's maken en veelvoudig vragen beantwoorden, kreeg ik uiteindelijk het advies om horloge een tijdje minder of niet te dragen. Dat was het. Waardeloos als je het mij vraagt.
Vind het wel een mooi horloge, maar helaas voor mij nutteloos aankoop geweest.
Wat heb je nu aan smartwatch, als je het niet voor 100% kan gebruiken ivm allergische reactie. Erg jammer!

Heb jij ook een Apple Watch Series 2 Nike+ (Sportbandje, 38mm) Grijs (Zwart)?

Bij welke winkel heb je m gekocht? Daar moeten ze jouw probleem oppakken, doorschuiven mag niet.
Zij hebben klacht vermeld bij apple, en vervolgens heeft klantenservice contact met mij opgenomen.
Hoe lang speelt dit al? Aangezien de V3 al1.5 jaar uit is en je glas eruit ziet alsof je hem al een poos draagt?
Ik had deze Watch december 2017 gekocht. Was een kerstcadeau voor mezelf.
Vind het overigens een geweldig horloge.
Ik kan het meestal wel paar dagen dragen, en dan begint het weer. Dan ligt hij weer in de kast.
Vind het gewoon erg jammer dat ik het niet full time kan gebruiken. Had het liever geretourneerd, maar aangezien dat het niet mocht, vind zonde om het weg te gooien voor dat prijs.
Dus drag ik het ongeveer 50% van de tijd. Hoopte ook dat het misschien minder werd met de tijd.
Maar helaas.

[Reactie gewijzigd door rjabinka op 5 maart 2019 17:06]

Het kan goed zijn dat je voor een aantal van de metalen of combinaties inderdaad gevoelig bent. Dat zou betekende dat retour mogelijk is, want het product voldoet niet en op dat moment ontbind jij de koopovereenkomst.

Maar goed, daar moet je zelf achteraan. Wat ik je kan aanraden qua allergie is even langs een juwelier en vragen om een sieraad (kopen dus) met de zelfde metaal compositie of iets dat daar op lijkt. Dat kun je gaan dragen en zo de PH waarde van je huid een duwtje de juiste kant uit geven. Grote kans dat je in korte tijd wel fulltime de Apple Watch zult kunnen dragen.

Succes