Nest Hello - zonder installatie

Specificaties Deurbel - Bekijk alle specificaties

Nest Hello - zonder installatie Review

patrickvanvalen 23 februari 2019, laatste update op 23 februari 2019, 451 views Product gekocht

Nest Hello - zonder installatie

Prima product, maar door trage communicatie onbruikbaar.

Pluspunten

• Prima beeld.
  • Goed geluid.
  • Makkelijk monteren.

Minpunten

• Trage communicatie.
  • Trage communicatie.
  • Trage communicatie.

Kwaliteit Score: 4
Ik had al de nodige camera's gemonteerd, en een Fibaro domotica systeem. Maar dan nu ook een slimme deurbel van Nest. Ook kort de Ring pro overwogen, naar dat is toch al weer een bejaard apparaatje. Het is echt een super ding! Mooi afgewerkt, makkelijk monteren, en installeren. Gezichten herkent hij prima, goed beeld overdag en s'nachts, ook met tegenlicht.

MAAR..... het grootste probleem is toch wel dat hij te traag de berichten door geeft. Na aanbellen kan het toch gauw 2 tot 3 minuten duren voordat je een melding op je telefoon hoort. Ook de Google home reageert niet erg snel met de zin "er staat iemand voor de deur". Ik ben nog aan het uitzoeken of het aan de totale internet verbinding ligt, maar anders zal deze bel wel naar marktplaats verhuizen.
Heel erg jammer van dit verder prima product.

Heb jij ook een Nest Hello - zonder installatie?

Ik heb sinds een paar maanden ook een Nest deurbel. Bij mij duurt het eerder 2-3 SECONDEN
voordat ik een melding op mijn telefoon heb.
Prima beeld en hele redelijke geluidskwaliteit.
Daarvoor heb ik twee keer een Ring geprobeerd, daar kwam de helft van de tijd helemaal
geen melding door. Deze zijn weer retour afzender gegaan.