Beyerdynamic DT 880 Edition (250 Ohm) (Zilver, Zwart)

Specificaties Over-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Beyerdynamic DT 880 Edition (250 Ohm) (Zilver, Zwart) Review

Sparks.nl 19 februari 2019, laatste update op 19 februari 2019, 367 views Product gekocht

Beyerdynamic DT 880 Edition (250 Ohm) (Zilver, Zwart)

Ik heb de nieuwe koptelefoon gekocht om me op mijn werk meer af te kunnen zonderen. Ik wilde daarbij mijn vertrouwde DT-911 niet wegdoen. T.o.v. de 911 is de 880 neutraler. De 911 is wat warmer. Beiden bevallen uitstekend al zit de 20+ jaar oude 911 wat fijner.

Pluspunten

• Neutrale geluidsweergave
  • Open hoofdtelefoon
  • Kleur

Minpunten

• Comfort met zitten kon nog beter
  • Kabelkwaliteit kan beter
  • Opbergdoos is net te klein (kabels)

Ik heb de nieuwe hoofdtelefoon gekocht om me op mijn werk meer af te kunnen zonderen. Ik wilde daarbij mijn vertrouwde DT-911 niet wegdoen. T.o.v. de 911 is de 880 een stuk neutraler. De 911 is wat warmer. Beiden bevallen uitstekend al zit de 20-25 jaar oude 911 iets fijner. Daarnaast vind ik de kabel wat minder van kwaliteit bij de 880.

Ik heb de 250 Ohms versie van de 880. De 880 komt pas echt goed tot zijn recht als je een hoofdtelefoon versterker gebruikt. Op mijn iPhone, iPad, Onkyo tx-nr808 en mijn sacd speler kwam de hoofdtelefoon niet volledig tot zijn recht. Gellukig lijkt hij het wel goed te doen op beide pc’s (waarvan er 1 100% zeker een hoofdtelefoon versterker heeft).
Ik vind dat beide hoofdtelefoons heel correcte bassen hebben, de 880 is wat helderder en voegt minder toe bij de overige tonen. De 911 heeft net wat meer extra bij sommige nummers, maar is soms ook echt wat minder. De 880 is bijna altijd goed, nooit is hij cht minder goed.

Al met al ben ik nog wat aan het proberen met de 2 hoofdtelefoons welke ik voor werk ga gebruiken. De 880 bevalt heel goed, maar de 911 is nog niet verslagen blijkt wel weer.

Ik heb overigens de volledig zwarte uitvoering van de 880. De Special Edition.

Heb jij ook een Beyerdynamic DT 880 Edition (250 Ohm) (Zilver, Zwart)?