Sony NW-HD5 19,531GB Zwart Review

tinusbalpol133 20 februari 2006, 183 views

Sony NW-HD5 19,531GB Zwart

Pluspunten

• Lange accuduur (meer dan 30 uur)
  • Mooi design
  • Klein

Minpunten

• Sonic software

Geluidskwaliteit Score: 5
Na mijn besluit om op zoek te gaan naar een nieuwe MP3 speler ben ik mijn eisen gaan inventariseren:

- minimaal 20 GB
- minimaal 20 uur accuduur
- compact
- licht

Na wat rondkijken ben ik terechtgekomen bij de Sony NW-HD5. Ik heb deze ondertussen sinds augustus in mijn bezit en hij bevalt uitstekend. Op vakantie in Japan er een afstandsbediening bijgekocht (RM-MC40 ELK), ook deze bevalt uitstekend. Enige nadeel blijft de afhankelijkheid van de Sonic software voor het overzetten van bestanden.
Dit is deels wel weer te compenseren door het installeren van de MP3 filemanager voor andere MP3 spelers van sony op de HD5. Moet daar wel aan toevoegen dat deze filemanager niet echt praktisch werkt en het niet makkelijk is om te voorkomen dat nummers dubbel op de MP3 speler staan.

Heb jij ook een Sony NW-HD5 19,531GB Zwart?