Honor View 20 (6GB) Blauw

Specificaties 6,4" • 2316x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Honor View 20 (6GB) Blauw Review

vuurtjih 5 februari 2019, 559 views Product gekocht

Honor View 20 (6GB) Blauw

Pluspunten

• NFC
  • Snellader
  • Fingerprintscanner aan de achterkant
  • 3,5 mm Jack

Minpunten

• Geen draadloos opladen
  • Bootlocker unlocken niet mogelijk

Honor heeft zichzelf overtroffen met de View 20. Wát een toestel. Qua uiterlijk een van de mooiste toestellen op de markt op dit moment. Qua hardware doet hij het ook niet onder voor zijn grote broer de Mate 20 (Pro).

Het enige wat er eigenlijk mist, is het draadloos opladen. Maar met de 22,5W oplader van Huawei laad je dit toestel 55% op in een half uur.

Ik ben zelf een grote van Emui, wat Honor bij dit toestel rebranded heeft naar Magic UI. Dit is op dit moment eigenlijk geen verschil met Emui, alleen wat kleurtjes veranderd. Ik denk echter dat het in de toekomst wel meer uit elkaar gaat lopen. Honor wil zichzelf als losstaand merk meer gaan promoten en zet met de View 20 een grote stap hierin.

Ik heb zelf het toestel sinds vandaag, dus over de accuduur kan ik nog niet heel veel zeggen.

Omdat ik het toestel gepre-orderd heb, heb ik de Honor Watch (Zwart) erbij gekregen. Een horloge, dat net-niet een echte smartwatch is. Het heeft praktisch alle functies van een Smartwatch, maar draaid niet op Wear OS. Het is (nog?) niet mogelijk om er apps op te installeren. Het is een uitgebreide fitness wearable eigenlijk, maar zeer bruikbaar en van hoge kwaliteit.

Heb jij ook een Honor View 20 (6GB) Blauw?

Ik had erg uitgekeken naar dit toestel toen ik het op de markt zag komen. Ben helaas toch ontevreden over de vraagprijs van het toestel, had gehoopt dat het in de buurt van de 400-450 zou zitten. Nu heb je het echter wel met de smartwatch erbij kunnen kopen, dus dat maakt de aankoop al een stuk aantrekkelijker. Geweldig device, maar ik wacht wel op de Poco 2 :)