Acer Ferrari 4005WLMI (AMD Turion 64; 100GB; 1GB; 15.4"; DVD-DL; XP Pro) Review

Bloemkolen 17 oktober 2007, laatste update op 17 oktober 2007, 780 views

Acer Ferrari 4005WLMI (AMD Turion 64; 100GB; 1GB; 15.4"; DVD-DL; XP Pro)

Pluspunten

• goede prestaties voor een laptop, ook bij zwaardere spellen/programma's. de accu gaat goed lang mee en het beeldscherm is prettig.

Minpunten

• bij zware toepassingen kan de laptop redelijk warm worden, je kan em dan maar beter niet op je schoot zetten. en de ventilator is altijd duidelijk hoorbaar.

ik heb net deze laptop gekregen als vervanging van mijn ferrari 3200 (die was 5 keer achter elkaar met het zelfde -warmte- probleem terug gegaan) en ik moet zeggen dat de 4000 een heel stuk beter is, voelt steviger aan, ziet er beter uit, hij produceerd naar mijn idee niet minder warmte, maar de warmte word wel een stuk effectiever afgevoerd, en hij is aardig vlot (voor een laptop)

update: ruim anderhalf jaar later (waarvan de laptop minimaal 50% van de tijd heeft aangestaan, en de halve wereld heeft gezien) werkt de laptop nog steeds perfect op 1 ding na: het geheugenkaartlezertje werkt niet meer. :+
de accu gaat nog steeds vrij lang mee voor een laptop van dit type, maar het is ondertussen wel ongeveer een half uur korter geworden dan in het begin.

Heb jij ook een Acer Ferrari 4005WLMI (AMD Turion 64; 100GB; 1GB; 15.4"; DVD-DL; XP Pro)?

Ik vind deze review wel erg mager, kun je niet wat meer gegevens erbij doen

Design en temperaturen, gebruikergemak, enz....

want als iemand hierop zijn keuze moet maken om deze laptop wel of niet te kopen. Heeft hij er niks aan
precvies schrijf dan niks
Dit is echt de kortste review die ik ooit heb gezien... :o
Schrijf dan niks...
Gebruik je de accu wel zoals opgegeven door de fabrikant? Ik vind dat de accu snel achteruit is gegaan en dat hoeft niet per se aan de accu te liggen, maar wellicht wel aan het gebruik.
Pfff, het leek me leuk om een review van dit prachtige notebookje te lezen, maar helaas staat er helemaal niks in.... :(

Na 1,5 jaar een half uur minder batterij-duur vind ik niet abnormaal trouwens, niet bij intensief gebruik.
Bij warmte en geluid heb je minder punten gegeven terwijl je bij mobiliteit en accuduur alle punten hebt gegeven. Terwijl je in je review schrijft dat die nu 30 min minder mee gaat dan voorheen. Je hebt bijna overal de maximale punten gegeven maar niet uitlegt waarom en niet overtuigd waarom je dat vind. Want ik ben er oneens mee.

Denk volgende keer na voordat je een review schrijft. Want dit is echt te kort en overbodig

[Reactie gewijzigd door Theo!!! op 17 oktober 2007 17:00]