Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Specificaties On-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart) Review

Microkid 1 februari 2019, laatste update op 1 februari 2019, 186 views Product gekocht

Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)

Heerlijke koptelefoon voor als je regelmatig moet bellen.

Pluspunten

• zit prettig
  • goed geluid
  • 2 bluetooth connecties
  • 10 uur accutijd
  • ook bedraad te gebruiken
  • handige hoes meegeleverd

Minpunten

• prijs

Lang getwijfeld tussen de Evolve 30 en 65. Uiteindelijk toch de 65 gekozen. Mede omdat deze zowel draadloos als bedraad te gebruiken is. Heerlijke koptelefoon. Kan via bluetooth aan 2 apparaten gekoppeld worden, in mijn geval m'n iphone en laptop. Bereik is prima, zelfs met de laptop in de studeerkamer kan ik gewoon naar beneden lopen en heb ik nog steeds bereik. Aangezien ik dagelijks vaak collega's bel is de Evolve 65 een uitkomst. Heerlijk draadloos bellen of Skypen. Oorkussentjes zijn erg zacht en dempen het omgevingsgeluid enigszins. Koptelefoon zit prima op je hoofd en de geluidskwaliteit is prima (en optioneel nog te beinvloeden via de software).

Heb jij ook een Jabra Evolve 65 MS Stereo (Zwart)?