Sennheiser Momentum True Wireless (Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Sennheiser Momentum True Wireless (Zwart) Review

Reutemeteut 31 januari 2019, 566 views Product gekocht

Sennheiser Momentum True Wireless (Zwart)

Goed product met fantastische geluidsbeleving, maar er zitten nog wat "scherpe randjes" aan.

Pluspunten

• Waanzinnig geluid en bereik
  • Draagcomfort
  • USB-C

Minpunten

• Kleine verbinding/pairing irritaties
  • Kwaliteit opbergdoosje kon beter

Echt een indrukwekkend product met fantastisch vol geluid! Stevige bass en hoge tonen. Volume kan ook goed luid. Functie dat je passieve noise-cancelling kan cancelen door de microfoon open te gooien is erg gaaf en werkt goed.

Wel heel erg prijzig, maar dit is het neusje van de zalm qua bluetooth earbuds. Klein minpuntje dat ik tot heden heb kunnen ontdekken is de kwaliteit van het opbergdoosje. Deze voelt meer plastic en hol aan dan je zou verwachten, met het idee dat er wellicht wel een grotere accu in zou kunnen passen. Die van B&O en Apple voelen veel geraffineerder aan.

De bijkomende app is prima, maar had graag zelf de gestures aan willen passen. Werkt ook goed met Google assistent voor de bediening van de muziek en Spotify. Aan te raden mocht je het geld hebben (of wachten op een aanbieding).

Verbinding is goed, maar switchen tussen Android en iOS/MacOS is soms lastig zonder opnieuw pairing te activeren. Soms ook een haperende verbinding als mijn telefoon in mijn linkerbroekzak (onder mijn jas) zit. Daarnaast snap ik soms het gedrag van de earbuds niet als ik (één of) beiden uit mijn oren haal. Soms gaat muziek op pauze, soms op mute of op play als ik zelf de muziek op de muziekspeler op stop heb gezet.

Zeker aan te raden, maar heb het gevoel dat met toekomstige firmware-updates de earbuds nog meer "af" voelen.

Heb jij ook een Sennheiser Momentum True Wireless (Zwart)?