Cherry KC 6000 Slim (US) Zwart

Cherry KC 6000 Slim (US) Zwart Review

phiep 26 januari 2019, 190 views Product gekocht

Cherry KC 6000 Slim (US) Zwart

Heel fijn toetsenbord! Werk met een Dell KB216, deze Cherry is de extra 15 euro dubbel en dwars waard. Het toetsenbord voelt degelijk aan, ziet er strak uit. Voor mijzelf typen (geen type diploma) als ook mijn vrouw (300 aanslagen per minuut) typt dit toetsenbord heel fijn.

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • typt fijn
  • degelijk
  • Stil

Minpunten

• kan niet omhoog gezet worden

Heel fijn toetsenbord!
Voor mijzelf (geen type diploma) als ook mijn vrouw (300 aanslagen per minuut) typt dit toetsenbord heel fijn. het is heel stabiel, glijdt niet, perfect toetsenbord.
Het toetsenbord heeft geen pootjes, maar die mis ik niet.
De kinderen zijn enthousiast over het gamen met roblox, minecraft, lord of the rings

Heb jij ook een Cherry KC 6000 Slim (US) Zwart?