OnePlus 6 Midnight Black (128GB opslag)

OnePlus 6 Midnight Black (128GB opslag) Review

Sjakieteet 26 januari 2019, 277 views Product gekocht

OnePlus 6 Midnight Black (128GB opslag)

Goede telefoon met snelle processor, vingerscan en face unlock. Camera is prima en de dashcharge is geweldig. Het beste van alles is toch wel de software die erop zit.

Pluspunten

• Snelheid
  • Software
  • Accu en opladen
  • Stevig toestel

Minpunten

• Donkere foto's

Uitstekende telefoon. Ik ben er heel tevreden mee. De vingerscan is super snel en de face unlock ook. Zelf heb ik de mirror black met 8GB RAM en 128GB opslag. Dit is beide meer dan genoeg. De camera kwaliteit is ook goed. Maar het beste van alles is toch wel de software, overal is over na gedacht en je kan alles instellen zoals je zelf wilt. De gestures zijn ook goed over na gedacht. Dashcharge is ook geweldig, als ik ben vergeten om mijn telefoon op te laden is het geen probleem, want hij is zo vol. Het is gewoon een geweldige telefoon. En alles voor een goedkope prijs.

Heb jij ook een OnePlus 6 Midnight Black (128GB opslag)?