Flic Smart Button (Zwart)

Specificaties Afstandsbediening - Bekijk alle specificaties

Flic Smart Button (Zwart) Review

Gormenghast 24 januari 2019, laatste update op 24 januari 2019, 156 views Product gekregen

Flic Smart Button (Zwart)

Voor mij typisch zo'n gadget met en zeer beperkt nut. Er zijn vast zaken waar ik het marginaal nuttig zou kunnen inzetten maar ik vind het niet de moeite waard om er meer tijd in te steken dan ik nu gedaan heb.

Pluspunten

• ziet er geinig uit

Minpunten

• duur
  • nutteloos (persoonlijk)
  • veel issues met batterij

Kwaliteit Score: 3
Helaas voor mij een volkomen zinloos apparaatje.

Dus ik kan met een druk op de knop een standaard bericht sturen. Vind ik niet interessant, ik app wel even handmatig. Kan ik direct ook een eventueel tegenbericht lezen. Ik heb geen hue, ik gebruik de navigatie van de auto en ik heb geen spotify.

Ik zie en snap de gedachtegang dat het handig kan zijn om drie standaard functies op één apparaatje in te stellen maar ik gebruik niets waar ik dit zinvol in zou kunnen zetten.

Heb jij ook een Flic Smart Button (Zwart)?

Ik zie dat je het product hebt gekregen, niet gekocht. Maar waarom gebruiken als je meerendeel van de functies überhaupt niet gebruikt. Lijkt me een best vertekende review zo.
Omdat het me in eerste instantie mogelijk wel handig leek en ik het een kans wilde geven. Kans gegeven, eerste indruk bleek helaas toch de juiste.

En waarom zou dit een vertekende review geven? Ik vind het een vrijwel volkomen nutteloos product, ik kan vast een functie verzinnen die ik mogelijkerwijs misschien af en toe zou gebruiken. Voor die enkele keer ga ik de flic niet meenemen.