Trust GXT 865 Asta (Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Mechanische toetsen - Bekijk alle specificaties

Trust GXT 865 Asta (Qwerty US) Review

DaRealPuggie 23 januari 2019, laatste update op 19 juni 2019, 435 views Product gekocht

Trust GXT 865 Asta (Qwerty US)

Dit toetsenbord is niet erg bekend en dat is erg jammer vind ik. Voor de rest is het een erg goed toetsenbord

Pluspunten

• Mechanisch
  • Goedkoop
  • Backlit
  • Heel goed gebouwd hele bovenkant is namelijk metaal

Minpunten

• Zwaar en groot voor mee te nemen

Dit toetsenbord is niet erg bekend en dat is erg jammer vind ik.

Het toetsenbord is niet duur voor wat je krijgt er zijn namelijk bijna geen slechte dingen over het toetsenbord te zeggen.

Constructie
Het toetsenbord is ook niet slecht gemaakt er zit namelijk 0 flex in dat komt omdat de hele bovenkant metaal is.
Het toetsenbord is ook niet heel licht dus dit toetsenbord raad ik niet echt aan voor de mensen die een toetsenbord meenemen.

De switches
De switches op dit toetsenbord zijn echt mechanisch niet een mechanisch voelende switch zoals de switches op de corsair k55 rgb.
De switches voelen erg goed en klinken ook goed en zijn niet erg zacht.

Backlight
Er zit ook backlighting op die erg duidelijk te zien is en is ook nog eens mooi.

Keycaps
De keycaps hebben niet veel grip maar voelen nog steeds goed.
Het licht van de switches komt er ook doorheen dus alles is zichtbaar in het donker.

Ik raad hem echt aan aangezien hij super goed voelt

Heb jij ook een Trust GXT 865 Asta (Qwerty US)?

Helemaal mee eens, heb dit toetsenbord zelf ook en het is -voor dit geld- in mijn ogen het beste toetsenbord dat je kunt kopen.